Hybrid Print & Mail-documentoplossing

De Hybrid Print & Mail-oplossing hebben wij met succes toegepast bij verschillende nationale en internationale klanten. Deze oplossing omvat de globale verwerking van zowel uw papieren als elektronische documenten, inclusief facturen, wat een vlotte overgang naar een volledig elektronische oplossing voor documentoverdracht mogelijk maakt.

De beoogde documenten betreffen niet alleen facturen, maar ook tal van andere documenten die naar uw klanten en partners worden verzonden, zoals leveringsbewijzen, aanmaningen, contracten, loonstroken, nieuwsbrieven enz.

Hoe werkt het? Meer informatie

Het platform ontvangt al uw documentgegevens via een beveiligd kanaal en zorgt ervoor dat deze klaar zijn voor elektronische verzending en archivering in een onlineportaal. Wanneer de ontvangen gegevens specifiek aangeven dat afdrukken vereist is, zullen wij de af te drukken bestanden (inclusief afdrukinstructies) verzenden naar een van onze drukpartners. Deze partner drukt de documenten af, plaatst ze per eindklant in een enveloppe, frankeert ze en doet ze op de post.

Met welke drukpartners werken wij samen? Meer informatie

Wij werken voor zowel binnenlandse als internationale klanten samen met verschillende professionele drukpartners. Elke Print & Mail-partner voert regelmatig technische tests uit om de geschiktheid van de back-upprocessen en de maatregelen voor bedrijfscontinuïteit te evalueren. Alle afdrukprocessen worden uitgevoerd in geïsoleerde en beveiligde omgevingen om de privacy en een correcte verwerking van persoonlijke gegevens en documenten te kunnen garanderen.

Wat zijn de voordelen voor u?

  • U besteedt al uw documenten of facturen uit aan een gespecialiseerde leverancier en de gegevens worden uitgewisseld via één beveiligde interface
  • Uw onderneming houdt rekening met de behoeften van de klanten en is bijgevolg niet klaar om alle documenten meteen elektronisch te gaan verstrekken. Daarom voorziet de Hybrid Print & Mail-dienst voor uw onderneming een graduele overgang van papieren naar digitale documenten
  • U kunt gebruikmaken van één centraal wettelijk online-archief voor alle documenten, met inbegrip van alle elektronische en papieren documenten
  • Zodra uw klant akkoord gaat met elektronische ontvangst, krijgt hij toegang tot het online-archief. Het archief bevat alle elektronische documenten, evenals de documenten die eerder op papier werden verzonden